back too school

jajajaja, imorgon är det skola som gäller!
är väl inte direkt jättesugen på alla läxor och shit men jag vill se mina sexxxxiga vännner.
typ sandra & janine.
fast janne är ju på eeeecklig intensivkurs så hon kommer hem imorgon därför kommer hon inte första dagen. ELAK! men det är ju bra att hon är där, för då fixar hon körkort säj. det blir massa med bra för henne. lycklig.
och sandra det lilla anuset, alltid lika lömsk. hon har säkert någon smarrig hemlis att bjuda på.
sen är det en liten filur till, mickanpickan. hon är mest hemlig. måste prata med henne känner jag.


masssa kärlek / L

Kommentarer
Postat av: Janine

Åååh vad jag längtar tills vi ses! har varit för länge ifrån varandra nu!!

Massa kärlek till min underbara vän (L)

2008-11-03 @ 18:23:20
Postat av: louise

men skojaruuuuu med mig eller. i miss you bebbe! <3 ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback