brännvin rensar våra organ

som sagt så styrde gustaf igår & jag hade jätteroligt :) träffade massa folk som man inte har träffat på riktigt länge så det var kul.. och johanna det anuset ville vara kvar jäääääättttelänge så vi kom hem 6 imorse men det är okej för jag sov lite hemma hos gustaf ;-).
kvart i 10!!!!!!!!! ringer min syster och väcker mig, tack!
som tur var så kunde jag somna om igen men blev väckt vid 11 igen för frukost så nu sitter jag här efter en skön varm dusch och ska snart göra mig iordning för att åka till media markt och köpa en tv till min sis.

och till folket, ge mig  bilder från igår!
/ louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag är inget anus barn. Jag ville bara inte hem, klockan var ju bara barnet. Vad ska man göra hemma liksom? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback