fars dag

vaknade upp tidigt & kände igen huvudvärken.... mmm bakis. gick och la mig igen för att sova bort det & jag lyckades faktiskt. klockan 1 vaknade både jag & min syster så då berättade vi massa från våran kväll, alltid kul.
sen knallade vi till ica och handlade farsdag present, choklad som vi vet att han älskar. och han är medveten om vad som ligger i paketet eftersom att vi ger han det varje år. bra fantasi?

sen gick vi hem till mamma där alla skulle äta middag tillsammans, det blev taccos.
jättegott till frukkost & middag. mmmm yummie på det alltså.
och sen efterrätt. proppmätt.
runt halv 7 åkte vi till papi och gav han den efterlängtade chokladen och åt glass. för mycket ätandes idag :-O!
& lyssnade på creedence clearwater revival, de är så bra så man bara diggar......

och sen tillbaka till mamma där vi har tittat på ensam mamma söker.
nu sitter jag på mitt rum in mah bed och ska se på cocktail  bästa bästa bästa filme. sseeeeee ddeeeeen!

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback