IKEA igen... ovanligt?

igår var jag & pappa på IKEA vilket inte är något ovanligt ;) iallfall så köpte vi en tv:hylla till min sis och så köpte jag en tillhörande hylla åt henne i present.. så igåtkväll när vi kom hem till henene var vi först tvugna att springa upp och ner i alla trappor för att  få in alla delar i lägenheten. sen började vi bygga :) vi började med hyllan som skulle stå på sidan & den tog väl ungefär 20-30 minuter eftersom att vi inte hade någon skruvdragare!!!!!! suck. fint, sen var det dagd för tv.hyllan som gick oss på nerverna & tog 2 timmar! woohoo. men oj så snyggt det blev när vi hade fått upp allt :-)

tjugo i tolv kilade vi ner till macken och köpte lite mat :) sen tillbaka hem och tittade på PoC2 men jag somnade & vaknade sen av en röst "hmm, jag ska nog se den en gång till" hahhaa. hon är söt.

idag har jag varit ledig och egentligen skulle jag ha behövt plugga jätttemycket, men nej.. jag har bara läst kap 1 i naturkunskapsboken som vi har läxförhör på nästa fredag. istället har jag städat mitt rum, dammsugit massa, hjälpt min lillebror med läxan och tvättat mina skor!
nu kommer snart pappa hem & jag lovade att jag skulle vika tvätten så det är väl lika bra att ta tag i det på en gång.


PUSS / LOUISE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback