många ställen blev det...

dagen började med svenska B i skolan & jag dog av uttåkning, bläääää!
sen åkte jag, sandra & janine till nancy´s och lunchade, mums va gott & efter det åkte vi till sacomässan där vi kollade efter intressanta högskolor och så. jag ville bli psykolog tills jag insåg att man typ behövde MVG i alla ämnen :O eller det var ju ioförsig okej med 1 VG också???? suck, jag gav upp... men något som är helt klart att jag ska göra är att åka ner till magaluf för att få mig en bartenderutbildning under tre veckors tid. det kommer bli så grymt kul och lärorikt! härligt att mina föräldrar vill att jag ska åka också, bra med support liksom.
så i juni/juli - I´M OFF!!!!!

efter mässan åkte jag hem till janine & chillade ett tag innan jag åkte till IKEA med min sis, vi handlade lite saker & åt en god middag :) sen kom pappa & hämtade osd för en sväng till media markt, tittade på tv till sara & ny telefon till mig :) vill ha.
sen åkte vi hem & nu ligger jag i sängen hemma hos mamma men funderar på att gå upp och göra iordning en kopp te och mysa i soffan ett tag :) sovmorgon till halv 11 imorrn! TACK.

NATTTTI / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback