min helg :)

i fredags efter skolan lekte jag med janine & vi hade en myskväll hemma hos henne. åt god mat, pratade & lekte med gotland & rasmus - vi tittade på idol & hade snöbollskrig :-) jättekul med snö. lovely

sen gick vi upp klockan 9 på lördagen för att åka till bromma? och titta på en bil till janine, hur gick det med allt sen älskling? bestämde du dig för någon? sen släppte de av mig i skärholmen där jag mötte upp ma famila så där slösade jag helt enkelt bort några fler timmar av mitt liv. fast det var värt det för jag åt en nummer 8, haha internskämt!
sen åkte vi hem & senare på kvällen kom johanna och sarah, vi gick vidare till micke där han och niclas myste ;) jag hade iallfall jättetrevligt och det blev en sleepover, lite sömn inatt kära vänner. tror att jag somnade 5 halv 6? och vaknade 9. wiihooo :-)

men det var skönt imorse när jag skulle gå hem, massa frisk luft & musik i öronen. bra sätt att vakna ordentligt på. väl hemma gjorde jag inte så mycket men sen åkte vi till heron för biomys.
min familj tittade på madagaskar 2 & jag tittade på mamma mia alldeles alone. DEN VAR SKITBRA :-) jag älskar filmer med massa musik i.


LOUSIE FÄLDT, SOMMARN 2008 I DANMARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback