mycket tid men ingen ork

jag förstår inte, jag har mycket tid & ledighet nu när jag har gjort illa foten efterrsom att jag inte kan träna men ändå orkar jag inte göra något? hur sjukt är det liksom...
jag antar att det är det äckliga vädret som gör än på dåligt humör eller nått, vet inte!

idag var vi i sthlm på någon hare krischna (?) föreläsning, inte så jävla kul alltså!
fick iallfall i mig lite god friterad kyckling. hahaha. hörde jag tjockis?
och nu om en timme så ska jag iväg & jobba.. vet inte riktigt hur länge, men antar att det bblir till 9.
jag behöver pengar, känner mig som en fattig människa :-(


/ louise

Kommentarer
Postat av: mirva

du har väl itne alltid hafft glasögon?

2008-11-12 @ 18:23:27
Postat av: mirva igen

haha men det var snyggt:)

2008-11-12 @ 18:23:57
Postat av: louise

nej det har jag inte :) har egentligen inte det heller, bara läs! tacktack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback