mysig dag med mickan bebis.

idag var både sandra & janine hos tandisen och fixade med gaddarna :)
tråkigt för mig och mickan men skit i dom ändåå liksom..
jag & mickan lånade felix säng från typ halv 11 till halv 1, var väl egentligen inte tänkt så men vi somnade runt 10 i 11 och sen när vi vaknade halv 12 var det dags för lunch men vem var sugen? inte vi, äckelmat eller en varm & skön säng.. vad väljer man? hmmm svårt.. SÄNGEN. så då sov vi en timme till, jättemysin :) sen hade jag f.ek! tror ni jag gjorde mycket eller? neh jag raggade upp felix så gick vi och gosade ner oss i sängen. skönt. jag behövde en vilodag.

tråkigt inlägg men vem bryr sig?

over and out / golden

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men mysigt vad det verkligen :)

får ta en repris snart igen :) haha

kärlek<3

2008-11-06 @ 18:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback