OKEJ GÅRDAGEN

vi åkte till johanna runt 8 tiden och började kröka direkt ;) haha.
det blev lite olika lekar, seven-heaven, jag-har-aldrig, bussen mm.
och jisses vad jag och cerise dansade, helt gaaaaaaalet.
hela kvällen var helt galen för min del.
in i dimman och sen var det kört.... suck louise!
iallfall så hade jag massa med kul & det var trevligt folk där också.
bilder togs men har inte fått tag på några än, de dyker väl upp så småningom :D
och en video på mig och cerise om jag minn rätt????? mahahha
kvart över 3? tog vi en taxi till nykvarn och vad som hände där är något jag sent kommer glömma, herregud säger jag bara!
kom iallfall hem till min sis vid 4 där jag somnade efter att jag berättat massa historier för henne. full & glad.

louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback