redovisning in my ass

hej min bästaste blogg.
idag på historian hade vi som sagt redovisning men jag kom undan :D eller det gjorde väl iofs halva klassen eftersom att lektionen tog slut... synd. eller inte förresten för nu har jag en vecka till på mig med mitt underbara mästerverks arbete. nej nu gick jag för långt, det är ju inget mästerverk.
idag var även kenny på anställningsintervju på min pappas jobb and he made it :-) jätteglad för hans skull, han är sån mysig kille och verkligen värd det.

men nu gott folk ska jag ägna några minuter åt VRs korsord, &  det är danny som pryder bilden den här gången, blev du glad nu johanna? det är ju faktiskt din bästa favorit artist. du kanske kan få bilden sen, om du vill?????

pussis / louise


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha ditt cp!

Postat av: louise

hihi jag vet :D

2008-11-27 @ 12:18:55
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback