sommar & sol

eller kanske inte?
idag kom den första officiella snön, ni vet den som iallfall ligger kvar ett tag och bildar ett lager på marken, inte den snön som blir slask efter 30 min.. jag var verkligen positiv när vi såg att det snöade i skolan, eller vänta lite...... nej det var jag inte!!!! men nu har jag ändrat mig :) jag är jättesugen på en riktig vinter med massa snö och snöbillskrig, ja allt vad det innebär helt enkelt. det var ett tag sen vi hade riktig vinter faktiskt. och förut ikväll så gjorde jag & janine massa planer så passar er, vem vet om vi tänker mula er =)? haha.

nu har jag precis suttit och tittat igenom lite papper inför saco-mässan som är imorgon & jag är rätt sugen på att få massa information om högskolor osv. jag är inte som förra året, när jag & sandra sprang runt och letade efter de ställen som hade godis liksom. söta vi var då.


i år kanske vi lyckas bättre hunny?
/ LOUISE

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha. otroligt söta!

yes, fan assugen på den där barskolan, men har man råd.. det är frågan :/? jag vill!!!!



mular ni mig stryper jag er xD

Postat av: louise

meeeh spara råååå. JAG SKA DIT SNYGGING! OCH DU MED JU VAFAN

2008-11-23 @ 18:27:39
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback