ajsing vajsing

jahapp pappa lämnade in min dator på lagning idag och det kommer ta mellan 2-6 veckor :O!
inte okej någonstans men jag har en snäll lillebror så jag får låna hans dator och jag har ju nästan alla mina saker på en extern hårddisk också så det ska nog gå bra.. bara han fortsätter att vara snäll mot mig (A) hoppas!

och vad händer ikväll då?
på mitt schema står det iallfall idol & fredag hela veckan med stora bokstäver :)
man kan ju inte missa stekarn liksom.
han är coool, lite som en idol tror jag

just nu sitter jag och lyssnar på brolle - jag är fldd i en liten by med rysningar över hela kroppen, jag blir helt galen i hans röst. så himla vacker.



glädje / louise

Kommentarer
Postat av: ellen

du är inte den enda som är galen i den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback