ge mig tid

har jobbat hela helgen och umgåtts med folk, spela match som förövrigt gjorde oss till DM-mästare :) så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. och imorgon får jag tillbaka min dator, vilket ska bli skönt med tanke på att jag trodde att det skulle ta längre tid..

just nu står jag på jobbet & aa bara står helt enkelt, vart är allt folk idag?
sara är ju iallafall lite underhållande. vi med våra danser alltså! haha.

igår sov jag sandra, jesper & jsper hemma hos janine :)
vi tittade på walk the line och hade allmänt kul.
snart kommer sandra till mig, vi praktiserar på mitt jobb i två veckors tid så hon ska bo här några dagar. woohooo!

vilket osammanhängade inlägg det här blev, men det kan ju vara kul det också!

hejdå / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback