min helg

fredag: slutade jobbet klockan 4, gick hem och gjorde mig iordning inför kvällen.. kvart i 7 åkte vi hem till kempus som styrde lagfest :) det bjöds på god mat, prisutdelning & roliga lekar. MITT LAG VANN! priset var en badanka som kan ändra färg (!) sweet. jag hade jättekul och det blev mycket singstar (nej uffe, jag tränar inte på det varje helg) haha.

lördag: pappa hämtade mig hemma hos sis vid halv 12, åkte hem till han & chillade. vid 4 åkte vi hem till farmor där jag gjorde mig iordning inför kvällens fest. min pappas kusin fyllde 40 så hon styrde :) det var jättegod mat & bra underhållning men efter några timmar insåg jag att det där inte höll för mig så adam kom och hämtade mig så åkte vi hem till mig och satt och pratade massa. trevligt! sen blev det sängen...

söndag: idag sov vi bort hela dagen vilket är totalt värdelöst  :( hatar sånt men men! gick upp halv 1(!) helt stört.. nu sitter jag här och väntar på att janine ska bli klar med det hon nu gör :) så vi kan leka sen! & senare ikväll kommer sandra till mig också.


jag älskar er / louise

Kommentarer
Postat av: Janine

Ledsen att vi inte kunde leka :(

Ni tjejer är mina solstrålar (L) Vad skulle jag gjort utan er vid min sida!?

2008-10-19 @ 18:54:45
Postat av: sandra

tydligen två som svek idag. ledsen för det odi.

vi ses imorgon, älskar dig. älskar er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback