vaken igen

idag är jag ledig från praktiken, riktigt skönt :)
tog en lång sovmorgon till kvart i 12, egentligen hatar jag att sova bort dagen men glömde ställa klockan (A).
min syster var uppe hela natten typ så nu sover hon som en gris, jag stör mig!!!
det är stökigt i lägenheten så jag tycker att vi ska städa men nej hon bara sover.. blä.
och så behöver vi tvätta också, måste nog få fart på henne nu :)

mer kul då, nästa vecka är det lov och gud vad skönt det ska bli :)
hoppas på mycket skoj då!

måndag:
tisdag: typ plugga & träning
onsdag: leka med janine?
torsdag: stockholm med sis och mami? träning
fredag: vem styr?
lördag: bio någon?
söndag:


just nu lyssnar jag på brolle - vaken igen
kan hända att det är en av de bästa låtarna som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback