åka-buss-hela-dagen-dag

fyfan säger jag bara.
gick upp klockan 9, tog bussen till s-tälje halv 10
sedan anslutande tåg till sthlm.
från sthlm tog vi t-banan till slussen
från slussen en buss till kolvik som tog 45 minuter
från kolvik till siggesta gård (värmdö) tog 15 minuter

sammanlagt runt 2,5 timmar. mm kul?
väl där spelade vi äventyrsgolf och fotbollsgolf.
jag sög på fotbollen med mina converse, inte rätt skor kan jag lova..
men jag var himla duktig på golfen trots några tabbar :)



sen åkte vi samma väg tillbaka och det gick ju inte fortare då!
men jag & sandra höll på att dö av hunger så vi knallade till kungshallen och åt
friterad kyckling med ris och sötsur sås :)

nu har jag tittat på idolavsnittet som jag missade igår så snart ska jag se på dagens :)

later / louise

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, nee han är nog lite svår! Han har kanske lite svårt att bjuda till :P Jag ska fan kirra bion, ska vi säga på söndag? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback