cash is king

gud så skönt med pengar & snart rullar studiebidraget in också =)
perfekt!

ikväll har jag umgåtts med min syster och vi har inte gjort särskilt mycket..
tog bussen in till södertälje och gick en promenad, blev sedan upphämtade av moberg & jocke som körde oss till nykvarn. och på bussen så måste jag säga att det var rätt kul att se alla glada (läs fulla) människor som hade allsång längst bak i bussen. och ja vem träffar man om inte han? joo just det.
nu måste jag verkligen sova eftersom att jag har match imorgon.
det kommer gå riktigt illa med tanke på att jag är sjuk.
och ja, jag vet att man inte ska träna eller så då men vafan vi möter södertälje.
en match som man helst inte vill missa!
too bad. men som sagt vad gör man inte..

natti natti / louise


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skickar bilderna sen på msn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback