idrottsdag ala vackstanäs

som rubriken förklarar var det som sagt idrottsdag..
först dragkamp & det gick utomordentligt bra för vår klass som ställde upp med 6 tjejer mot den andra klassen som hade 4 killar & 4 tjejer. stark insats 3b? vi som var med gjorde det bra ;)
efter det var det orientering, kan det bli tråkigare eller? jag var dyngsur & inte blev jag friskare av det heller!
efter lunchen väntade sista grenen, nämligen paddling.
även där tvälade vi mot 3a, 14 personer i varje båt.
vi ställer upp med 4 killar & 10 tjejer medans den andra klassen har 50/50.
vi kommer 5 sekunder efter och slutar på en tredjeplats, well done.

efter allt var klart tog jag en varm dusch och satte mig i bastun, sen åkte jag ner på stan med sandra & mickan.
nancy´s & hm, jag köpte två tröjor.
nu ligger jag i min säng och väntar på att idol ska börja.

you make me feel good!

Kommentarer
Postat av: vic

Gratis presentkort från HM, Gina tricot och JC direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=11345

2008-09-10 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback