min helg lite kort

fredag: umgicks med sis hela dagen typ. sjuk var jag också!
lördag: match mot södertälje, gick skit.
förlorade med 2-1
jag blev avplockad på grund av min förkylning.
uffe ville tydligen inte att jag skullde ramla ihop & dö????
på kvällen åt vi på terrassen (familjen)
sen hämta moberg mig & sara så åkte vi in till jens & gunnar.
lite krök. (läs väldigt lite) för min del.
andra var ganska tankade, typ jens?
sen en sväng till klubben, riktigt tråkigt.
jag åkte tillbaka till jens & gunnar.
gunnar var ute & jens sov på soffan..
jag la mig i soffan och tittade på tv.
gunnar kom hem och gjorde mig sällskap.
jens snarakde och vi skrattade åt han
han vaknade ibland och mumlade..
alla somnade
2 kom moberg och hämta mig, körde mig till nykvarn
jag åt en banan sen gick jag och la mig.
söndag: jag har vaknat, duschat & ätit frulle.
nu väntar jag på att sis & mamma ska komma hem.


/ louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback