syrianska - västerås

herregud säger jag bara.
det var ju för fan pinsamt att sitta på syrianskas sida...
efter 1-0 målet till syrianska så kastar de från den SYRIANSKA klacken in en raket mot spelarna!
alltså hur stört är det inte, mot sina egna spelare??
det kastades också in massa andra saker, bla. en petflaska fylld med cola eller nått rakt i västerås målvaktens rygg..
matchen blev abruten i 92a minuten.
och ni som vill veta mer kan säkert läsa om det i LT imorgon



nu till något annat, jag känner verkligen att jag har njutit av en massa mat idag.
frukost - flingor & mjölk
lunch - ris med currysås
middag (15:00) - potatisgratäng med kyckling på nancys
middag (17.30) - fläskfiléspätt med pommes på terrassen
kvällsmål - billys

hur tjock har jag inte varit idag liksom?
men jag säger som min mamma brukar säga om mig
jag är en hungrig människa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaså, så du gör det? Hur tycker du att det går då? Har du pratat något med honom sen i lördags? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback