Gårdagens kväll.

Hur fan ska jag kunna skriva om hela kvällen utan att ni blir uttråkade, det hände ju så mycket!
Men i all fall.
Första vinglaset hälldes upp här hemma i min ensamhet halv 12.00 och så fixade jag mig lite halvt för att sedan åka vidare hem till Sandra med 14.00 bussen. Mötte upp tjejerna & sen hemma hos Sandra så förkrökade vi, tequila rose shottar, bussen & ett försök på femton gjorde det hela mycket roligare.

18.30 tog vi tåget till Stockholm - Hirschenkeller för att äta middag med alla treorna på skolan men först minglades det lite.. Bordsplacering och vi hade ju i alla fall kul med våra sånger Janine ;)
Det blev någon slags lax till förrätt, kalv & potatisgratäng till varmrätt & till efterrätt så blev det någon kladdkaka med jordgubbar. Så det var en helt okej meny.

Efter middagen drog dem i gång musiken och klockan 22.00 började annat folk släppas in & runt 00.00 var det grymt drag, dem flesta på dansgolvet så det var skitkul. Fyfan vad jag dansade, "dansade brallorna" av folket, hahahaha!

02.40 lämnade vi lokalen för att gå & ta nattbussen hem till Slöddertälje men jag & Sandra gick vilse =( alla andra var vid bussen men nej inte vi, vi sprang runt och irrade kring centralen? hur kan man gå fel när man aldrig annars gör det? Aja, tillslut så hittade vi dit & där stod alla kvar eftersom att bussen inte ens hade stannat för den var för full.

Jag, Sarah, Jessica & Max tog en taxi till Moraberg och där sprang vi in och köpte mat på donken & jevlar vad fint det satt! Sen kom pappa och hämtade oss där runt 03.30.
Då var det raka vägen hem & in i duschen och sen sängeeeeen. Somnade väl runt 04:30.

Ärligt talat så dansade jag så mycket i mina höga klackar att jag har satans ont i fötterna & en förjävlig träningsvärk i vaderna. Men det var det fan värt.

Tack alla för en sjukt kul kväll & bilder kommer på facebook sen
/ L

Kommentarer
Postat av: sandra

livet är en fest!

kvällen kunde inte ha slutat på något bättre sätt :-D tack för allt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback