Helt slutköörd

I onsdags var jag på studentskiva i Stockholm med Sandra & det var väl helt okej.. Inte superkul men jag gjorde det kul med mig själv, haha. Hemvägen var utom all kontroll och vi kom i säng runt 5 tiden. Klockan 9 var det bara att dra sig upp ur sägen för att åka hemmåt. Väl hemma duschade jag & packade väskan för att åka tillbaka till Stockholm, destination birka paradise! Med mig hade jag Angelica, min faster & hennes kille :-). Vi åt gott och allt sånt som hör till kvällens gång. Tiden gick och vi träffade ett härligt grabbgäng i blandade åldrar, tillsammans sjöng vi karaoke & dansade.. Och sämre blev det inte med champagne och drinkar hit och dit, schlagermusik och ny musik blandat gjorde dansgolvet till en hit. När allt stängde väntade hytten så jag, Angelica & Steven låg och pratade tills Angelica somnade.. Två andra idioter låg ju vakna till klockan 6 på morgonen. Nu är jag äntligen hemma igen och ska iväg och jobba om 2 timmar men tills dess måste jag återhämta mig efter 6,5 h sömn på två dygn & alla dessa bravader.

Bilder kommer senare
♥ / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback