Myskväll med tjejerna

Gårdagens planer var verkligen suveräna, den som kom på idén att vi skulle vara här hemma hos Johanna igår ska jag tacka. En härlig myskväll med tjejerna slutade med 3 trötta tjejer, 3 fulla tjejer och Gustaf & Lotten. Kvällen bjöd på allt möjligt mysigt, vin, korvgrillning, tända ljus, snacks, vindruvor & lekar. Det kunde nog inte ha slutat bättre än med andra ord spelet, jag & Johanna mot Gustaf & Lotten, gissa vilka som vann? Yes det var vi :-)! Just det, sleepover blev det för alla också.

Nu ska vi åka in till Nykvarn och mysa med Jessica, grillad kyckling, pommes pinnes & pajbakning.
Visst låter det mysigt?


Kommentarer
Postat av: angelica

aaaaaaaa kul då att jag kan vara med!!!!

Postat av: Maja

Lollo vad är det jag hör! såklart du ska vara me dpå brännboll imorgon! :O :D

2009-04-07 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback