hemma från en galen vecka

Då var det dags att sammanfatta ännu en resa det här året..
Kreta
Agia Marina
Platanias
Chania
Eclipse
Rockhouse
Goffa Goffa
"Jump three times like a kangaroo"
"Flyg iväg"
"Ja det måste va jag"
Masassse?? Massassse?? - Neeeeeej!!!
Bortamatch - matchens lirare
lakritsSHOTTAR
sniglar & raki
"Bandet"
Klåda & Svullna läppar
Sjukhusbesök - invalido, invalido!
Bebbes Bodega
Bardans
Lunkanshorts
Snabba brillor
Stamna
Pringleschips
Bomullsrondeller
Spaghetti bologoooones
Iknow u want me, you know i want youuuuu, one two three four, uno dos tres quatro!
Och så mycket mer!


Böj er ner så vi kommer med


Vi byter klänningar så känner dem inte igen oss
Två idioter, eller var det jag?
Ja det måste vart jag!


Tim


Snabba Kepsar


Jag & Martin


Middag


Sis på Elafonissi


Jag på Elafonissi


Förfest med ölspelet


Jag & Pernilla


Sara & Angelica


Avslutar med den här bilden idag.
Imorgon kommer det fler.
Alla kommer på facebook!

HÖRS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback