16 December

16 December är ett speciellt datum för mig.
Inte nog med att 16 alltid har varit mitt nummer i sportsammanhang, det har även hänt en hel del saker just den 16 December under åren. Både bra och dåliga.
Jag tror att jag skrev om det här förra året också?
Måste nästan kolla upp det nu efter jag har skrivit klart :)

Jag & Isabelle tog sovmorgon till 12 typ sen tog jag 1 bussen till Södertälje.
Där köpte jag två julklappar och två nyårsklänningar eftersom att jag inte kunde bestämma mig för vilken jag skulle ta. Då fick det helt enkelt bli båda två :)
Nu sitter jag i min säng och ska döda några timmar med att se på "hål i väggen".
Sen beger jag mig in till Södertälje och destination Stefan-y för att sedan styra en utgång på cp!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback