Bored?


Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag slapp söndagsångesten!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en stock

Vad gjorde du för 15 min sedan: Laddade upp bilder på facebook

Det sista du sa högt: Aa gör det

Det senaste någon sa till dig: Jag kommer ner sen

Vad har du druckit idag: Vatten, Mjölk & Pucko

Vad var det senaste du åt: Hårdmackor

Vad var det senaste du köpte: En sprite (till Jimmy)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Orkar inte titta ut, men vitt

Godaste glassmaken: Päron alla gånger

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Både och

Sover du tungt: Det beror på, helt olika

Drömmer du mardrömmar: Ja ibland men inte som när jag var liten

Trivs du med ditt jobb: Det går att diskuteras

Favoritklädsel: Avslappnad

Favoritlåt just nu: Jag håller fast vid Rise Against - Hero of war

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg, en hylla & ett element

Vad gör dig glad just nu: Närheten av underbara vänner

Vad ska du göra härnäst: Hämta en till hårdmacka

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Inget speciellt

Favoritgodis: Surt, Salt & Choklad

Kläder just nu: Mjukiskläder

Sommarplaner: Resa runt, Sverige & utomlands

Hur många kuddar sover du med: 3

Spelar du något instrument: Min taktkänsla och jag lirar i olika divisioner så nej
 
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska tusen gånger om

Vad är viktigast för dig: Dem som finns runt omkring mig, familj & vänner..

Är du kittlig: Om jag är

Snarkar du: Jag tror inte det, men säkert någon gång

Stjärntecken: Firre

Äckligaste insekten: Fästing

Längtar du mest efter just nu: Svårt att säga, det är så himla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback