Bra kan bli dåligt snabbt

Igår jobbade jag heldag, slutade halv 10 och tog sedan 10 bussen in till Södertälje :)
Hade jättetrevligt tills jag glömde min halsduk på krogen, åkte med en vilsen taxichaufför, kastade min telefon i marken & hade sönder min klocka. Men sen tog den bra känslan över och jag somnade gott på en soffa i en replokal i 5 minuter. Sen orkar jag inte berätta mer..
Idag har jag varit sjuk (INTE BAKIS!!!) jag känner min kropp och idag har den levt ett eget liv.
Så istälelt för jobb & planerad utekväll blev det en lugn hemmakväll med pappa efter att ha sovit ett antal timmar, fast det var mysigt det med.
Imorgon blir det jobb & sen ska jag hoppa ner i sängen och somna tidigt tror jag.
Måste få bort bacillerna ur min kropp så jag blir på topp igen :)


Ikväll går jag och lägger mig lycklig, det känns underbart.
Fast jag saknar ändå lite närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback