Julafton 2010

Igår hade vi myskväll hos mamma, åt gott & spelade bingolotto :) fast ingen vann..
Vid 12tiden gick jag på promenad med Kim och det var fan rätt skönt ute, fast efter 1 & en halvitmme var det skönt att komma in i värmen igen :)!
Imorse när vi vaknade åt vi god frukost och myste lite i soffan innan vi öppnade julklapparna som inte var lika många i år men defenitivt lika bra om inte ännu bättre. Jag fick en väska & en topp och en resaaaaaa. Thailand eller Hawaii here i come :) Ska bli så himla mysigt.

Sen åkte vi hem till pappa där vi lagade julmiddagen tillsammans som vi sedan proppade i oss, mumma.
Därefter blev det mera julklappar, extern hårddisk, trådlös mus & tangentbord, oc-box, pandora berlocker, tjocktröjor, hudprodukter, pengar och lite annant smått och gott :)

Nu ska jag och farmor laga ris a la malta (eller hur fan det stavas) och sen ikväll blir det cp!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svin! Jag vill också åka utomlands! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback