Juldagen 2010

Jag kan bara börja med att säga att kvällen var helt fuckad!
"VI SKA INTE TILL CP, VAD SOM ÄN HÄNDER SÅ SKA VI BARA INTE TILL CP!"
Jag & Isabelle tog 8 bussen in till Ida&Robin där vi hällde i oss några öl för att sedan gå ner till the strip där vi stod i kö ca 20 minuter innan vi fick höra att galgarna i garderoben var slut. Kändes inte som att vi ville springa runt med vinterjackorna på, så vi knallade vidare till stanleys (skulle gått till 550 om personer i sällskapet inte var portade) där vi betalade 160 kr i inträde plus 20 i garderoben. Tänkte att det skulle vara bra drag på dansgolvet så vi glider upp och inser att det inte är en käft där. Då blev det som det inte skulle bli, CP.
Jag är dock inte ledsen för det eftersom att jag hade så jävla kul, jag dansade sönder mig själv och mina fötter är inte som innan, jag "föll" från ett bord, jag lyckades få öl över precis hela mig (hår som klänning).
Men i slutändan så inser man att man har haft en förjävla kul kväll, det tackar jag sällskapet för!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback