När inget annat händer

Så kan man ju alltid hitta en lista att fylla i..

Hur bor du:
I villa
Brukar du komma i tid: Hmm, för det mesta
Hur lång är du: 163 cm
Kan du laga mat: Ja jag är duktig men gör det sällan
Vad jobbar du med/pluggar du: Servitris
Vad har du på dig just nu: T-shirt & stålmannentrosor
Har du någon fobi: Ormar & Spindlar
Hade du en bra kväll igår: Ja det vill jag påstå
Vilket är ditt senaste inköp: En vanlig tröja
Din favoritdryck på morgonen: Multi eller pucko
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Lön
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja det har jag
Vad hade du sönder senast: Det minns jag inte
Vem snackade du med senast: Lillebror
Varm favoritdricka: Chailatte
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iskallt vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: En bra blandad P2 slår allt
När gjorde du senast något riktigt dumt: Ungefär en vecka sen
Saknar du någon just nu: Jag saknar alltid någon
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata eller bete sig illa
Någon jag stör mig på: Vafan det är ju alltid någon
Intressen: Fiesta, vänner, mysa, idrotta (lagt på hyllan ett tag)
senaste person du kramade: K.L
Senaste person du ringde: Sis
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Ett glas multi
Vill du ha barn: Ajemään
Längtar du till din nästa födelsedag: Klart jag gör, ett år närmre 20
Har du rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Närhet
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Noll
Använder du hudkräm: Varje dag
Attraheras du av män med skägg: Egentligen inte, men tydligen nu!
Micro-pop eller poppa själv: Percys hemmapoppade
Brukar du baka: Väldigt sällan men ibland får jag ett ryck
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Absolut, livet leker
Vilken låt lyssnade du senast på: Rise Against - Hero of war
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Det finns så sjukt mycket men långa tånaglar, usch
Har du pengar på mobilen: Ja


Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2009-12-29 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback