Nu väntar ett nytt år

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja en hel del saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, samma varje år och jag håller det aldrig
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En bekant blev :) 
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Grekland (kreta 2 gånger & cypern) & England
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ett jobb jag gillar
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det finns så många

8. Vad var din största framgång 2009? Tog studenten
9. Största misstaget? Tror att jag klarade mig ganska bra utan misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Svininfluensan

11. Bästa köpet? Kamera & Tv
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla nyfunna vänner & upplevelserna
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das armas, Laugh n a half
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Säkert som förra året
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ingenting, jag har gjort så mycket
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Glidit ifrån mina 91tjejor
18. Hur tillbringade du julen? Halv hos mami, halva hos papi & kvällen på CP
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Helt klart paradise hotel
21. Bästa boken du läste i år? Det blev ingen bok
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja
25. Något du önskade dig men inte fick? Antagligen
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firades hos syrran & utgång
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kärlek kanske?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Avslappnad
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina upplevelser
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ingen faktiskt
31. Vem saknar du? Angelica & Johanna, ser dem knappt längre
32. De bästa nya människorna du träffade? Måste nog säga KVARNEN & Kvarnen Girls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback