Onsdag

Igår åkte jag och pappa förbi gina tricot en sväng och jag fick med mig lite kläder hem som pappa betalade en del av :) skönt! Sen firade vi mamma, åt jättegod mat och hennes bullar :)
På vägen hem från mamma gick jag förbi Terrassen för att prata lite med Monica, har ju inte träffat henne på 1 månad typ =( så det var kul. Min säng & oc lockade mig redan klockan 9 men jag behövde rensa mina tankar så jag gick ut och mötte upp min fina vän Gotland för lite skitsnack :) Efter det fick även Pernilla ta del av min promenad innan jag sprang hem och la mig i sängen. Jag lär ha sovit jävligt bra inatt eftersom att jag vaknade 20 över 12. Fyfan för att sova bort dagen men fyfan va skönt det var. Och fyfan vilket osammanhängande inlägg.

Nu går jag på toaletten istället.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback