Smärtsamt

I vissa fall brukar jag inte klaga, eller brukar jag?
Nu är det i alla fall så att jag vaknade upp med den värsta smärtan i halva ryggen så har i stort sätt fått ligga i sängen hela dagen..
För ungefär en timme sen hämtade vi hem mammas katt som nu har flyttat hit till pappa, han är kanonlugn och glider runt lite lätt i huset medans tjockis&bajsen är livrädda och morrar&fräser åt stackars tiger. Men det blir nog bra om några dagar när dem har lärt känna varandra bättre :) Eller jag hoppas verkligen på det!

Snart kommer Angelica & Lina hit för att mysa med mig.
Och så kommer min syster hit också.

Nu håller jag på att ladda upp bilder på facebook, fyfan vad segt med den "enkla uppladdningen"
men what to do ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback