Wanna have fun

Jag sammanfattar kvällen med:
förfest, dans, bra musik, cp, dans på bord/stolar/baren, stagedive´s, vurpor, glas & flaskor som kraschades i golvet, kvarnenlåten - tusen gåger om, rock n roll för hela slanten med andra ord.

Idag mådde jag mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra, kanske var den där slurken vatten som gjorde susen? Somnade i alla fall som en stock och sov som en kung till klockan 8 imorse.. Även fast jag vaknade så tidigt så gick jag inte upp förrns halv 4 typ. Typiskt!

Ikväll har jag varit hemma hos mamma och bakat pepparkakor, rocky road & gjort julgrisar fast mina såg ut som råttor =( men mysigt var det.
Nu ska jag leta efter något gott i köket, sen dra på en film.. Flickan som lekte med elden kanske?

bilder från matchen igår kommer upp på fb soon
Äh, pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback