18 eller 81?

Visst var det hårt i Onsdags & lite lagomt igår men vaför får det mig att sitta hemma sista helgdagen på lovet? Jag har fått flera erbjudanden som skriker fest & utgång rakt i mitt ansikte!!! Nej jag väljer att sitta hemma och titta på melodifestivalen & legally blonde med min familj. Det var jätteskönt och mysigt så jag ångrar inte mitt beslut om att stanna hemma ikväll men frågan är om jag borde göra det?
Är det här ett tecken på tråkighet?
Igår fick jag höra att folk pratar om mig som värsta partybruden.. Är det ett bra eller dåligt rykte?
Är det bra så antar jag att mitt val ikväll var totalt fel men om det är dåligt så känns mitt val suveränt.


/ L

Kommentarer
Postat av: Sara Carlbom

ÄH, man måste få vara tråkig ibland för att orka vara rolig senare :P

Postat av: sandra

älskling, vi måste göra svenskan!!!!!

2009-03-01 @ 14:35:13
URL: http://sandryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback