äkta chillprill kväll :-)

har bara gjort massa bra saker idag..
mina ärenden i södertälje
städat
handlat twice
lämnat saker hos sis
lämnar saker till henne på jobbet
varit hos mami och hämtat saker
ganska bra va :-)? det tycker iallfall jag, cred too me!
sen ikväll har jag tittat på lets dance & csi som förövrigt är min drog för tillfället! mm love it

hahahahahha janine du är också en sopa! inge detox här inte, bajsa på det!
nu ska jag läsa min VR som jag inte har haft tid för innan..
god natt / L

Kommentarer
Postat av: Janine

Haha ja vi är riktigt sopiga! :P

Men jag försöker lite iaf, bara lagt till klyckling (A) Haha men vet du hur sugen jag är på KROCKETTER!! haha

Älskar dig sis<3

2009-02-07 @ 11:50:53
Postat av: sandra

haha det höll ju länge ;-)

sötnosar ni är alltså!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback