beachvolleyboll :-)

idag spenderade jag min skoldag i beach hallen i ynka två timmar och skoj var det! fan beachvolleyboll är en sport som jag skulle vilja prova på, vore himla skoj om man blev grym ;-) efter beachen blev det nancyś med sandra & janine, mysisar dem är och kul hade vi också, vi skrattade åt massa folk eller var det åt mig dem skrattade kanske :-)? hahaha. just nu chillar jag på terrassen och står och tittar på min syster när hon stryker dukar som förövrigt brukar vara mitt jobb på torsdagar skönt att jag sipper på torsdag :)

ikväll ska jag nog äta califonalullal med min sis eller nej jag ska inte äta carliforniarullar men sushi, mums! egentligen borde jag gå hem till mamma men jag har ingen ork faktiskt.. allt med att flytta alla saker tar kål på mig =(. jävla fifan säger jag bara suck

/ L

Kommentarer
Postat av: Tove

är du seriös :O jag,erik och tobbe skulle också på beachvolleyboll idag men det va bara vi tre från hela skolan som skulle dit så vi sket i det :O

2009-02-11 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback