duktig_tjej_91

idag har jag som sagt hunnit med allt jag skulle göra i södertälje, plus att jag hann med att laga ett par skor också :) så skönt! sen har jag även städat lite här hemma, handlat med pappa & tittat på ett csi avsnitt.
snart ska vi äta, håll i dig janine...... fläskfilé & potatisgratäng med bea & kantarellsås smarrigt värre!
sen ska jag kila till sis och därifrån vidare till terrassen, cashflow och sen vidare hem till mami.
just det, mitt H&M paket kom idag, underkläderna var suveräna men badräkten var för liten :( typiskt, den som var så snygg.

aja, tillbaka till städningen av rummet nu.
/ louise

Kommentarer
Postat av: Janine

Hahah inte snäll Louise! :P haha

Men kan säga såhär, jag kööööööör inte DETOX längre! haha bara lite, men har lagt till kyckling och sånt. men tänker ju p att vara lite duktig! Dock åt jag en bulle idga!! hahah MUMs säger jag bara! njöt varje tugga! :P

Vi var inge bra på det här! haha

Älskar dig massor <3

2009-02-06 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback