dum i huvudet?

Jag är garanterat rent ut sagt dum i huvudet. Klockan är 03:12 och här sitter jag i min säng bredvid Angus som sover. Antar att jag också borde göra det men ville fixa bloggen lite först så aaa.. Och så har jag gjort lite kost också, redovisning imorgon. Bra där Louise!

Idag hade vi möte om Kläppen resan & jaa vad ska man säga? Det blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss men det blir nog bra tillslut, jag menar jag Sandra & Janine har planerat att isolera oss i rummet med dubbelsängen sååå ni som ska med vet vart ni hittar oss ;-).
Efter skolan gick jag en sväng på stan och hämtade ut mitt pass & fikade med mami och hennes kille. mysin.
När jag kom hem blev det en skön powernap innan jag pallrade mig iväg till jobbet & idag fanns det i all fall lite att göra så det var kul :) Men nu kära vänner är det nog dags för sängen trots allt.

PUSS & KRAM / L  


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja den är jättefin! Nu syns det att det är en 2009 blogg :)

2009-02-20 @ 13:38:44
Postat av: Matilda

Grattis Louise!!! Nu är du vuxen!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback