en dag ska jag ligga sex fot under marken



tiden bara springer iväg.. det är redan onsdag kväll och det känns som att det var måndag igår typ? helt sjukt hur fort det går och idag konstaterade vi att det endast är 50 skoldagar kvar. seriöst 50?! sen är det no more vackstanäs.. rätt råkigt men skönt, nu måste man bara se till att fixa ett bra jobb säj :)
imorgon har jag bara en lektion så jag tänkte skippa den för en mysdag med mami och sen på kvällen blir det jobb as always..

idag betalade jag även en del av kläppenresan, fyfan det kommer bli så bra skit!
åka skidor & kröka, någon som inte är sugen på det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett efter med louise fäldt 2008 :p

2009-02-11 @ 23:30:47
Postat av: sandra

men louiseeeeee...

fett efter med 2008 hallåååååå?



haha var tvungen, bara för att någon innan kommenterat EXAKT samma poäng som johanna kommenterade för någon dag sen.

Postat av: louise

jag blir väl tvungen att svara som jag gjorde till johanna.. jag vet att det står 2008! jag är nog inne på min egna blogg så pass ofta att jag INTE har missat det.. anledningen till varför det står 2008 är för att min blogg helt kort och gott är såååå 2008, när jag har fräschat till den kommer det synas 2009. räckte det som en förklaring eller ska jag ta det på engelska också? :)

2009-02-12 @ 19:05:18
URL: http://lousemarielle.blogg.se/
Postat av: louise

jag blir väl tvungen att svara som jag gjorde till johanna.. jag vet att det står 2008! jag är nog inne på min egna blogg så pass ofta att jag INTE har missat det.. anledningen till varför det står 2008 är för att min blogg helt kort och gott är såååå 2008, när jag har fräschat till den kommer det synas 2009. räckte det som en förklaring eller ska jag ta det på engelska också? :)

2009-02-12 @ 19:06:38
URL: http://lousemarielle.blogg.se/
Postat av: sandra

ta det gärna på ryska :-) och arabiska... så att jag förstår. pussen

2009-02-13 @ 19:16:47
URL: http://odiladi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback