En kväll full med haderajan

Ja, vart ska jag börja någonstans?
Fyllde som sagt 18 ÅR igår och det kunde inte ha firats på ett bättre sätt vill jag lova.
Först & främst blev det massa grattis sms, samtal & sång i skolan :)
Sen hem och fixa lite hos sis som skulle styra förkröket, tjejerna gled in runt sju tiden och jag fick allt från en reflexväst till skumpa. tack allihopa :-) Det spelades melodifestivalen och vi hade allmänt trevligt tills vi rörde oss mot Slöddertälje för att glida in på Olearys.. där var det inget annat än dött men träffade lite folk man inte har sett på ett tag så ändå helt okej :) Men Söder & gänget var på G till 550 så vi lämnade Olearys och styrde vår resa dit vi med.. Där satte vi klackarna i taket & körde stenhårt! Riktigt kul att Söder & gänget kom med ut faktiskt :)
Jag kan lova att jag somnade direkt när jag kom hem för det var fan full fart hela kvällen!

   
fler bilder på facebook
& tack alla för en toppenkväll / L

Kommentarer
Postat av: Janine

Du är bäst!! <3

ps. bilden där jag och sandra låsas att vi har cidern som mikrofon kan ju helt klart misstolkas som att vi vill någe annat ;) haha inte okej! :P

2009-02-21 @ 17:17:54
Postat av: sandra

åååh det var en väldigt mysin kväll bebis. tack för allt :-) hoppas du gillade min fina present, hihi pussssen min 18åring <3 massa kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback