en ledig dag i mitt liv

kan se ut ungefär såhär:
sovmorgon till halv 11
mysig frukost med mami och hennes boyfriend
dusch och fix
bankärende
promenad till pappa för att äta lunch och slappa
jobba från 15.45-21.30
efter jobbet hem till sis och mysa till 23.00
hem till mami igen

imorgon ska jag fixa mitt pass, yeeeey äntligen!!! och så ska jag försöka hinna med att prata med sofie om jobbtider, schema är på G.. vilket känns fantastiskt bra i mitt läge :) pengar rullar in som det ska...
jag ska även förska hitta på något kul imorgon, frågan är bara vad och med vilka? eller blir det en hemmakväll? den som väntar får se. nej vilket osammanhängande inlägg. bäst att jag avslutar innan det har gått ännu längre.

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback