en lugn helg

I fredags bjöd Sarah hem oss till henne på myskväll, let´s dance, prat och massa godis bjöds det på :)
vi kom fram till att vi ska starta ett korpenlag i innebandy, wanna join? hör av dig till mig! sen kom vi på att vi ska göra en roadtrip 2010, sverige eller europa? det återstår att se men en berras är spikad!

Igår på alla hjärtans dag jobbade jag från 17.00-00.30 & mycket folk besökte Terrassen den kvällen vill jag lova :) och min mamma är ju alldeles för söt, jag och min syster fick varsitt litet kuvert med varsin trisslott & 200 kr på H&M för att vi är hennes hjärtan (A). Självklart fick min lillebror också något mer än en trisslott men vad vet jag inte för jag antar att det inte var 200 kr på H&M iallfall? höhö.

Idag är det Söndag och dagen började med god frukost kvart i 11, sen chillade jag bara och tittade över hru de närmsta veckorna kommer att se ut och då insåg jag att en almenacka vore välbehövlig.. Jag och mamma tog oss ut på en långpromenad med hunden och då gick vi även förbi ICA, perfekt! Jag kunde köpa mig en almenacka :)

Nu är det BECK, åh vad längesen det var jag såg på det.
I just love Mikael Persbrandt

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite ironiskt att du fortfarande inte bytt headern till 2009 ^

2009-02-15 @ 22:44:14
Postat av: louise

nej det tycker jag inte, läste du inte förklaringen eller? och vem är du anonyma person :)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback