full och glaaaaaaaaaaad

angelica styrde en bra kväll!
åh jag hade jätteroligt verkligen :)
egentligen ganska skönt att umgicks mer med hennes mami än henne själv..
men ändå liksom, bra skit!
nu ligger jag i sängen med alle, myyyyysin.
hon pratar i telefon med någon snubbe? kanske snygg? eller vem vet? bruden är skön!
imorgon ska jag liksom bowla med mammma och gänget, 11 ska vi åka från nykvarn. varför är jag fortfarande uppe??
ingen som vet..

och vet ni ida & elli som är angelicas vänner från uppsala ska också till AJ JA NAPPA (ayia napa) fyfaaaaaaaan va kul!
a ja nappa tjalalalala, aj ja nappa, tjalalalalala

egentligen har det här inlägget inget sammanhagn och det har tagit föör lång tid att skriva, vilken jävla energi jag har lagt ner på det, helt amazzzzzzzzzing. dags att sleeeepa nu sötosar.

PUSSS GODNATT VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Matilda

Och jag ska med Ida och Elli till AJ JA NAPA :D Fan va kul de kommer bli!

Postat av: louise

men skojarrrruuu eller, det kommer bli grymt! :-)

2009-02-03 @ 21:58:00
URL: http://louisemarielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback