godmorgon världen

gårdagen var kanon och ska berätta mer ingående om den lite senare men nu till någonting helt annat..

idag skriver jag allt enormt långsamt för att farmor ska hinna med att läsa..
och idag ska jag även gå på den nya filmen BOLT med min pappa och lillebror, egentligen så vill jag och min bror se den engelska versionen men min pappa kan inte läsa texten så det får bli den svensktalande..
pappa vill även sitta längst bak så han kan kasta tuggade godiskolor på dom som sitter framför oss, vi tror att den här biokvällen kommer att bli lyckad!
eftersom att jag precis har förklarat hur facebook fungerar för pappa så har han insett att han också vill ha en fast han inte förstår så mycket av det & då vill han heta kalle kula med stort Å.

sådär farmor jag hoppas att du hängde med eftersom att jag skrev så sakta för din skull :)
/ L

Kommentarer
Postat av: sandra

"pappa vill även sitta längst bak så han kan kasta tuggade godiskolor på dom som sitter framför oss"



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA JAG DÖR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback