hur gör jag nu?

efter en timmes häng på terrassen tog jag mig i kragen och började knalla mot mami, på vägen mötte jag henne och vovven så vi tog en liten promis :) sen hem och tittade på halv åtta hos mig & bygglov ärligt talat hur skönt är inte halv åtta hos mig? så soft program, garvar lika mycket varje gång åt han som är berättar röseten ni vet.. eller nej vänta det är inget ungdomsprogram direkt så antar att ni inte kollar på det? höhö. efter lite tv tittandes knallade jag hem till papi igen och när jag var utanför mitt hus fick jag värsta känslan i mig. ni vet den där "hemma-efter-semestern-känslan" då man blir så lycklig över att man har kommit hem.. konstigt att jag känner så när jag kommer hemifrån min mamma liksom, men här har jag ju ändå bott hela mitt liv så det är ju mitt hemma.

så hur gör man med sånt shit, jag orkar inte flytta mina saker mellan mina föräldrar varje vecka och jag vill inte välja någon att bo hos.. vad är det bästa? jag vet ju vart mitt hemma är men ändå, gaaaaah JAG HATAR ATT HA SKILDA FÖRÄLDRAR, FYFAN VAD VÄRDELÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST!!!!!!!!!!!!


/L

Kommentarer
Postat av: Tove

hahahaha älskar också berättarrösten i halv åtta hos mig, vi är gamlingar älskling haha ;)

2009-02-11 @ 19:14:25
Postat av: Johanna

Jag kom och tänkta på en sak. Din header säger Louise 2008. Det är faktiskt 2009... hallå?

2009-02-11 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback