jag bara älskar det

brolles musik är ju så grym, jag lyssnar på skivan ett hjärta som glöder som en gång brann & samtidigt tänker jag tillbaka på den tiden då jag köpte skivan, den 25 april 2008!

den våren var så underbar, jag, sandra & mickan hade så nära kontakt och det var verkligen vi tre. jag saknar alla dagar vi satt och sola ute på vacksta och alla våra besök på nancy´s, allt vi delade med varandra. det har inte ens gått ett år men banden mellan oss är inte desamma kan jag lova, jag vill att det ska vara som förut för vi hade det så mysigt :) alla bilder jag har på min dator... det är sjukt hur mycket vi hann med på så kort tid faktiskt!
hur det än är nu eller kommer bli så kan jag glatt; titta på bilderna, lyssna på brolle och se tillbaka på den tiden och känna mig som världens lyckligaste.

                   


hoppas att ni förstår att ni gjorde min vår 2008 / L

Kommentarer
Postat av: sandra

saknar det så sjukt mycket!

det var bästa bästa bästa bääästa

Postat av: Mickan

Kan inte annat än hålla med! Saknar det något otroligt!

De var sjukt bra det vi hade! Bästa helt klart!

Saknar er flickor<3

Glömmer det aldrig!

2009-02-06 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback