klockan tickar på som vanligt

mina vänners konsert var helt okej, toves mercy var nog bäst faktiskt :-)!
väl hemkommen blev det, trilla inte av stolen nu gott folk, CSI..
nu sitter jag här och har tänkt igenom det här med min blogg, det jag skriver är ju för er helt onödig information egentligen inte sant? så kanske borde skriva om något mer intressant tänkte jag men precis när den tanken slog mig insåg jag att HELL NO! jag älskar att bara babbla på om massa skit, som nu.. trevligt ellerhur?
och här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på brolle, fyfan va han är bra, det går liksom inte att tröttna på hans musik, det är något speciellt med han, japp det är det.

ingen är stark nog att lyfta det jag bär


Kommentarer
Postat av: Tove

tack baby, och tack för att du va där och stöttade mig<3

2009-02-11 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback