Melodifestivalmys med Angelica

Vid fyratiden kom släkten hit och firade mig och jag fick pengar, en guldring & en kryssning :-)!
Vi åt världens godaste chili con carne som pappa hade lagat, stark & god som jag gillar det.
Halv åtta mötte jag upp Angus vid tåget, nu har vi tittat på melodifestivalen och det var helt klart rätt bidrag som gick till finalen. EMD´s låt lär spelas på fest? Mollys låt lär spelas i ipoden på bussen. Aaa ni fattar känslan :-)
Och ärligt talat nu har jag spelat monopol två gånger den här veckan och min lilla skit brorsa har vunnit båda gångerna (bara för att pappa är snäll mot han) så idag tänker jag vinna.

ÅÅÅÅÅÅH BLOGGGG.SE har ju största dampet! Det går inte att lägga in bilder....
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback