NU ÄR JAG 18 PÅ RIKTIGT

Visst har jag varit 18 i över en vecka nu men nu är allt avfirat och första krogbesöket är avklarat, presenter har öppnats, vin har druckits, ja ni förstår grejen. Nu är man inne i varadagen igen & det är så skönt :)
Jag hade jättetrevligt igår med tjejerna hemma hos mig och tråkigare blev det ju inte direkt när vi åkte hem till hallon som hade fest. Med mycket folk man inte har sett på länge och trevligt umgänge blev kvällen inget annat än bra :-)! Runt 3 tiden åkte jag, Rasmus & Angelica hem till henne, hungrig som jag var envisades jag om att jag skulle få mat och det fick jag, kött.. yummmie! Sen tittade vi på någon film som vi somnade till, godnatt.

Idag har jag bara tagit lugnt, varit ute lite i det enormt vackra vädret :) och hälsat på mormor & morfar.
dåliga nyheter är aldrig roliga, kämpa moster kämpa!

Nu ska jag ta tag i disken här hemma hos Sara så jag får ännu mer gjort. Cred to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback